Sludge Life
SLUDGE LIFE is a first-person / open-world / vandalism-centric stroll through a polluted island full of cranky idiots and a vibe so thick you can taste it.
Roam a tiny island stuck on a sludge covered planet as an upcoming tagger GHOST set on staking their claim amongst the graffiti elite. Traverse the corporately branded landscape, chat up other taggers, and discover secrets and idiots along the way.
Will you become the king of the island and tag every open inch, infiltrate sludge-pumping corporation GLUG to find a way out, or just take it all down in flames with you?
Find and download apps to your laptop and waste your life away playing a game in a game.
Smoke Ciggy Cigs brand cigarettes. * Take photos of exotic fauna and ambivalent NPCs.
A huge baby, community basketball court, and a cat with two buttholes. (no extra charge)