Smalland 2: Lost Realms
Smalland er tilbage med et udvidet univers! Hyg dig med dette open-world eventyr i lille målestok!
Med en handling der finder sted længe før begivenhederne i det første spil bringer Smalland 2: De glemte riger spilleren ned i størrelse og ind i en udvidet verden fyldt med mytiske væsner, som er lever i harmoni med naturens elementer. En verden før Kæmperne overtog den, hvor du kan opdage nye lande og kulturer, som kan hjælpe dine Smallfolks med at trives.
De ældre forudser et tragisk varsel, som vil hærge landene – kan du forhindre katastrofen i at indtræffe?
For ekstra støtte kan du spille sammen med op til 10 venner i multispiller. Udforsk sammen, kæmp sammen, byg sammen og overlev som et hold.
Opdag og samarbejd med verdens andre beboere for at få adgang til nye resurser, teknologier og mørke hemmeligheder.