Smalland 2: Lost Realms
Smalland powraca z rozbudowanym wszechświatem! Graj w otwartą przygodę survivalową w miniaturowej skali!
Akcja Smalland 2: Zaginione Krainy rozgrywa się wieki przed wydarzeniami z pierwszej części, przenosząc cię do pomniejszonego świata pełnego mitycznych stworzeń, które są dostrojone do żywiołów. Świata sprzed kolonizacji przez Gigantów, w którym odkryjesz nowe krainy i kultury, które pomogą Smallfolk przetrwać.
Starsi przewidują tragiczny omen, który zniszczy krainę – czy zdołasz zapobiec katastrofie?
Graj razem ze znajomymi, korzystając ze wsparcia do 10 graczy w trybie wieloosobowym. Eksploruj razem, walcz razem, buduj razem i przetrwaj jako drużyna.
Odkrywaj i nawiązuj więzi z mieszkańcami świata, aby uzyskać dostęp do nowych zasobów, technologii i tajemnych sekretów.