Smelogs Playground
Smelogs Playground wzywa cię do wkroczenia do mistycznego królestwa starożytnej cywilizacji Azteków. Zbuduj swoją bazę, wydawaj rozkazy armiom i władaj potężnymi magicznymi zaklęciami. Niezależnie od tego, czy jesteś doświadczonym strategiem, czy nowicjuszem tego gatunku, Smelogs Playground oferuje wciągającą rozgrywkę, która łączy w sobie strategię, walkę i magię.
Stwórz swoją aztecką twierdzę od podstaw. Zbieraj zasoby, buduj jaskinie i wzmacniaj mury. Czy stworzysz fortecę nie do zdobycia, czy skomplikowany labirynt pułapek? Twoja baza jest sercem twojego imperium, a jej konstrukcja wpłynie na to, czy odniesiesz sukces na polu bitwy.
W mistycznym azteckim świecie Smelogs Playground nic nie jest statyczne. Jednostki posiadają ukryty potencjał – mogą przekształcić się w budowle, a budowle mogą zmienić się z powrotem w wojowników.
Poprowadź swoje jednostki do zwycięstwa. Od szybkich Ballers, przez twardych wojowników, aż po potężne działa Obsidian Cannons, zbierz swoje siły strategicznie. Zarządzaj oddziałami podczas epickich bitew, aby przechytrzyć wrogów. Zobacz starcia armii walczących o dominację.
Wykorzystaj mistyczną energię Crystal Codex. Naucz się potężnych zaklęć, które mogą odwrócić losy bitew. Przywołaj deszcz komet, ulecz rannych żołnierzy i budowle lub ujawnij ukrytych wrogów.
Spersonalizuj swój wygląd, awatar, ramkę i tytuł. Wyróżnij się na polu bitwy i pokaż wrogom, z kim mają do czynienia.
Punkty Elo: każde zwycięstwo zapewnia ci punkty Elo, a porażki je odejmują. Udowodnij swoją biegłość strategiczną i awansuj na najwyższe rangi.
Hostuj własną arenę: stwórz własne lobby ze spersonalizowanymi zasadami. Wybierz ustawienia mapy, a nawet dostosuj wskaźniki zasobów. Zaproś znajomych lub innych strategów, aby dołączyli do twoich prywatnych meczów.