Smelogs Playground
Smelogs Playground'da antik Aztek medeniyetinin mistik dünyasına davetlisin. Üssünü kur, ordularına komuta et ve muazzam büyüler kullan. İster deneyimli bir stratejist ol ister bu türe yeni başlayan bir oyuncu, Smelogs Playground strateji, savaş ve büyüyü bir araya getiren sürükleyici bir deneyim sunuyor.
Aztek kaleni sıfırdan inşa et. Kaynak topla, mağara sistemleri inşa et ve duvarlarını güçlendir. Aşılmaz bir kale mi yoksa ince ince işlenmiş, tuzaklarla dolu bir labirent mi inşa edeceksin? Üssün imparatorluğunun kalbidir ve savaş alanındaki başarın, üssünü inşa ederken uygulayacağın tasarıma bağlıdır.
Smelogs Playground'un mistik Aztek dünyasında hiçbir şey mevcut haliyle kalmaz. Birimlerin yapılara dönüşmek veya bina hallerinden tekrar savaşçılara dönüşmek gibi gizli potansiyelleri bulunur.
Birimlerini zafere ulaştır. Hızlı Topçulardan (Baller) güçlü savaşçılara ve yıkıcı Obsidiyen Toplara (Obsidian Cannon) kadar birçok birim arasında seçimini yap ve kuvvetlerini stratejik bir şekilde bir araya getir. Destansı savaşlar sırasında birliklerini en ufak ayrıntısına kadar yöneterek düşmanlarına üstünlük kur. Hâkimiyet uğruna mücadele eden orduların çarpışmasına tanık ol.
Kristal Kodeks'in (Crystal Codex) mistik enerjisinden yararlan. Savaşların gidişatını değiştirebilecek güçlü büyüler öğren. Kuyrukluyıldız bombardımanı yap, yaralı askerleri ve hasarlı yapıları iyileştir veya gizli düşmanları ortaya çıkar.
Elo Puanı: Her galibiyetinde Elo puanı kazanırken mağlubiyet aldığında Elo puanı kaybedersin. Stratejik dehanı kanıtla ve en üst sıralara yüksel.