Smelogs Playground Medium Pack - 1.100 Nifty Coin
Smelogs Playground'da harcayabileceğin oyun içi para birimi olan 1.000 (+100) Smelogs Playground Nifty Coin satın al. Nifty Coin ile kostüm setleri, seslendirmeler, müzik parçaları, ifadeler, imleçler gibi yepyeni kişiselleştirme öğeleri ve Battle Pass satın alabilirsin!