Smelogs Playground Demo
Does not include the full game, it will be possible to play and experience the basic mechanics of Smelogs Playground.
Download and compete in a mystical Aztec world, with charming aesthetics, and a unique, simple but effective gameplay mechanism where units can become buildings and wise versa. Take over the playful and rocky Smelogs to compete against each other for fun and honor!
Customize your Base, unlock items, climb the Competitive Ranks, gather achievements, and more!
You can place units and buildings for strategic depth right from the start of the match!