Smelogs Playground Demo
Nie zawiera pełnej wersji gry, ale pozwala zapoznać się z podstawową mechaniką Smelogs Playground.
Pobierz grę i stań do rywalizacji w mistycznym azteckim świecie z czarującą oprawą graficzną oraz wyjątkowym, prostym aczkolwiek wydajnym mechanizmem rozgrywki, gdzie jednostki mogą stać się budynkami i odwrotnie. Przejmij kontrolę nad rozbrykanymi kamiennymi Smelogami i rywalizuj z innymi graczami dla zabawy oraz w obronie honoru!
Personalizuj swoją bazę (Base), odblokowuj przedmioty, wspinaj się po szczeblach rankingów współzawodnictwa (Competitive Ranks), zbieraj osiągnięcia i o wiele więcej!
Możesz rozmieszczać jednostki i budynki, tak by uzyskać strategiczną głębię od samego początku pojedynku!