Smelogs Playground Small Pack – 525 Nifty Coins
Kup 525 Nifty Coins – walutę, którą możesz wydać w Smelogs Playground. Kupisz za nią elementy personalizacji, takie jak skórki (Skinsets), zapowiadacze (Announcers), utwory muzyczne (Music tracks), emotki (Emotes), kursory (Cursors) i przepustkę bojową (Battle Pass)!