SMITE Ulu Hükümdar Paketi
Ulu Hükümdar Paketi, özel Ulu Hükümdar Zeus görünümünü açar. Savaş Alanı'ndaki hiçbir kötü güç, Zeus ve meleklerinin karşısında duramaz. Bu pakette ayrıca Fırtınagetiren avatarı ve 400 Cevher de var!