SMITE Code Slasher Bundle
The Code Slasher Bundle unlocks the Exclusive Code Slasher King Arthur Skin. With his futuristic sword and cybernetically enhanced armor, this bodyguard is ready for anything. This bundle also includes the Code Slasher Jump Stamp and 400 Gems!