SMITE – pakiet Niszczyciela kodu
Siecz swoich wrogów i hakuj ich systemy jako Król Artur Niszczyciel kodu – cybernetyczny ochroniarz gotowy na wszystko! Pakiet Niszczyciela kodu odblokowuje ekskluzywną skórkę „Król Artur Niszczyciel kodu”, ślad po skoku „Niszczyciel kodu” i 400 szt. Klejnotów!