SMITE Kaynak Kodu Paketi
Kaynak Kodu Paketi ile özel Kaynak Kodu Kral Arthur görünümünü kap. Fütüristik kılıcı ve sibernetiklerle geliştirilmiş zırhı sayesinde bu muhafız her türlü duruma hazırlıklı. Bu pakete ayrıca Kaynak Kodu zıplama izi ve 400 Cevher de dahildir!