SMITE Curious Courier Bundle
Welcome weary traveler to SMITE! The Curious Courier Bundle unlocks the Exclusive Curious Courier Chang’e Skin. She’ll have the finest goods for any adventurer. This bundle also includes the Curious Courier Avatar and 400 Gems!
Welcome weary traveler to SMITE! The town merchant has all you need with the Curious Courier Bundle!