SMITE – paczka Ciekawskiej kurierki
Odblokuj ekskluzywną skórkę Ciekawska kurierka dla Chang'e, która sprawi, że będzie ona miała w ofercie wyłącznie najznamienitsze towary! Paczka zawiera też awatar Ciekawskiej kurierki i 400 Klejnotów!