SMITE Meraklı Kurye Paketi
Özel Meraklı Kurye Chang'e görünümünü aç. Chang'e bundan sonra maceracılar için en iyi ürünleri getirecek. Bu pakete Meraklı Kurye avatarı ve 400 Cevher de dâhil!