SMITE Deluxe Legacy Pass
Get the ultimate content for Year 11 and beyond with the new SMITE Deluxe Legacy Pass!
Plus, double your Divine Legacy progress with a booster to earn even more Cross-Gen content as you play all year long!
If you've previously purchased gods with favor or gems, you will be refunded the favor cost upon purchase of the Year 11 Deluxe Legacy Pass.
Cross-Gen refer to SMITE & SMITE 2. Contents labeled as "Cross-Gen" will be available in both SMITE & SMITE 2.