Bilet Dziedzictwa Deluxe SMITE
Zdobądź najlepszą zawartość na 11. rok i kolejne lata dzięki nowej edycji Dziedzictwa Deluxe SMITE!
Każdy dotychczasowy zakup boga za łaskę lub klejnoty zostanie zwrócony w chwili zakupu edycji Dziedzictwa 11. Roku Deluxe.
Zawartość międzygeneracyjna odnosi się do SMITE i SMITE 2, więc treści oznaczone w ten sposób będą dostępne w obydwu grach.