SMITE Lüks Miras Bileti
Yeni SMITE Lüks Miras Bileti ile 11. Yıl ve ötesi için muhteşem içerikler elde et!
Daha önceden iyilik veya cevher ile tanrı satın aldıysan 11. Yıl Lüks Miras Bileti'ni satın aldığında iyilik bedeli sana iade edilecektir.