SMITE Digital Deluxe 2022
Daha bitmedi! SMITE Digital Deluxe Edition içeriğinde sadece Sezon Bileti ile sahip olunabilecek üç kozmetik olan Sınırlı Uzaylı Hergele Danzaburou görünümü, Uzaylı Hergele yükleme ekranı ve Azılı Suçlu unvanı var.