SMITE Gecko Guardian Bundle
Unlock the Exclusive Gecko Guardian Skin for Ymir, Father of the Frost Giants. Connect with nature in mind and soul with this meditative skin. This bundle also includes the Gecko Guardian Avatar and 400 Gems!