Paczka Gekona Strażnika SMITE
Odblokuj ekskluzywną skórkę Gekona Strażnika dla Ymira, ojca lodowych gigantów. Połącz się z naturą umysłem i duszą korzystając z tej medytacyjnej skórki. Paczka zawiera też awatara Gekon Strażnik oraz 400 Klejnotów!