SMITE Geko Muhafız Paketi
Buz Devlerinin Babası Ymir için özel Geko Muhafız görünümünü açın. Bu dinlendirici görünümle doğaya hem zihin hem de kalpten bağlanın. Bu pakette ayrıca Geko Muhafız avatarı ve 400 Cevher de var!