SMITE Legacy Pass
Get incredible content for Year 11 and beyond with the new SMITE Legacy Pass! Plus: immediately unlock two Cross-Gen skins and double your Divine Legacy progress with a booster to earn even more Cross-Gen content!
Plus, double your Divine Legacy progress with a booster to earn even more Cross-Gen content as you play all year long!
Cross-Gen refers to SMITE & SMITE 2. Contents that are listed as "Cross-Gen" will be available in both SMITE & SMITE 2.