SMITE x Monstercat Plus Bundle
It’s party time! Crab rave on the Battleground with the all-new Monstercat Battle Pass.
This crossover features four skins inspired by the work of chart-topping artists: Slushii, Noisestorm, Sullivan King, and Koven. Even better: You can unlock four full Music Themes! Replace SMITE’s default soundtrack with any of four Monstercat hits.
Choose from the hot new Slushii track “Valhalla,” the Internet classic “Crab Rave” by Noisestorm, the romantic liquid drum & bass of Koven’s “Give You Up,” or the heavy-hitting grit of Sullivan King’s “Someone Else.”
The Monstercat Plus Bundle is the best way to get started in this all-new Battle Pass. Unlock the Premium Battle Pass, all rewards up to level 25 including the Slushii Hades Skin, the Gods featured in the Battle Pass and their Voice Packs!