Paczka SMITE x Monstercat Plus
Czas na imprezę! Czas na krabowy rave na polu bitwy, w zupełnie nowym Bilecie rozgrywek Monstercat.
Ten crossover zawiera 4 skórki inspirowane czołowymi artystai, takimi jak: Slushii, Noisestorm, Sullivan King i Koven. Co więcej: Możecie odblokować 4 pełne motywy muzyczne! Zastąpcie domyślną ścieżkę dźwiękową SMITE dowolnym z czterech hitów od Monstercat.
Wybierzcie gorący nowy utwór „Valhalla” od Slushii, internetowy klasyk „Crab Rave” od Noisestorm, romantyczny liquid drum & bass „Give You Up” od Koven albo ostre brzmienia „Someone Else” od Sullivan King.
Paczka Monstercat Plus to najlepszy sposób na rozpoczęcie nowego Biletu rozgrywek. Odblokujcie Bilet rozgrywek Premium i nagrody do 25. poziomu, w tym Slushii Hadesa oraz wszystkich bogów występujących w Bilecie rozgrywek wraz z ich pakietami mowy!