SMITE x Monstercat Plus Paketi
Bu ortaklıkta başarılı sanatçıların çalışmalarından ilham alan 4 görünüm yer alıyor: Slushii, Noisestorm, Sullivan King ve Koven. Üstelik 4 yeni Müzik Teması da açılmayı bekliyor! SMITE'ın müziğini Monstercat'in 4 hit parçasından biriyle değiştirebilirsiniz.
Seçiminizi yapın: Slushii'nin yeni hiti "Valhalla" mı, Noisestorm'un internet klasiği "Crab Rave" mi, Koven'in romantik drum & bass eseri "Give You Up" mı, yoksa Sullivan King'in etkileyici parçası "Someone Else" mi?