SMITE x Stranger Things Plus Bundle
The Stranger Things Plus Bundle is the best way to get started. Instantly unlock Hopper Apollo, The Demogorgon Bakasura, and all rewards up to level 25. Plus: you’ll get all four Gods featured in the pass, and their Voice Packs!