Paczka SMITE x Stranger Things Plus
Paczka Stranger Things Plus to najlepszy sposób na rozpoczęcie zabawy. Natychmiast odblokujcie Hoppera Apollo, Demogorgona Bakasurę i wszystkie nagrody aż do 25. poziomu. Co więcej: odbierzecie wszystkich 4 bogów w Bilecie rozgrywek, wraz z ich pakietami mowy!