SMITE x Stranger Things Plus Paketi
Stranger Things Plus Paketi'yle en iyi başlangıcı yap. Hopper Apollo, Demogorgon Bakasura ve 25. seviyeye kadarki tüm ödülleri anında aç. Bilette yer alan Tanrıların tamamı ve Ses Paketleri de cabası!