SMITE x TRANSFORMERS – paczka Biletu rozgrywek
Boty z TRANSFORMERS teraz w SMITE! SMITE x TRANSFORMERS – paczka Biletu rozgrywek to najlepszy sposób na rozpoczęcie tego Biletu rozgrywek. Odblokuj Bilet rozgrywek Premium i jego nagrody do 25 poziomu, w tym Geba Optimus Prime i Jing Wei Starscream.