Bilet Roku 10 SMITE
Co więcej, natychmiast odblokujesz trzy elementy kosmetyczne, które zdobyć można tylko w Bilecie Roku 10: skórkę „Kotastrofa” dla Sola, ekran ładowania „Kotastrofa” i tytuł „Cudowny”.
(Jeśli nie masz Paczki Bogów, odblokujesz również wszystkich nowych bogów roku 10).