SMITE 10. Yıl Bileti
Özel bonus olarak da oyun içi kozmetik eşyalar, Savaş Biletleri ve çok daha fazlasını almak için harcayabileceğin 1000 Cevher alacaksın. Neye harcayacağın sana kalmış!
(Ayrıca Tanrı Paketi sahibi değilsen tüm yeni 10. Yıl tanrılarının da kilidini açabileceksin.)