Smerfy – Smerfne Marzenia
Gargamel obmyślił nowy, okropny plan złapania Smerfów! Rzucił przebiegłą klątwę na krzaki sarsaparilli, powodując głęboki sen u Smerfów, które zjadły pyszne liście tej rośliny.
Wyrusz w wyprawę jak ze snu, aby obudzić wszystkie Smerfy, zanim zły Gargamel dotrze do wioski! Przeżyj ekscytującą, ale też nieprzewidywalną podróż: w świecie snów wszystko jest możliwe, a radosny sen może szybko zmienić się w koszmar...