The Smurfs – Dreams
Gargamel, Şirinler’i yakalamak için yeni bir kötücül plan hazırlar! Saparna çalılarına kurnazca bir lanet yaparak Şirinler’in lezzetli yaprakları yedikten sonra derin bir uykuya dalmasına neden olur.
Zalim Gargamel köye ulaşmadan önce tüm Şirinler’i uyandırmanız gereken rüya gibi bir göreve çıkın! Heyecan verici olduğu kadar öngörülemez bir yolculuğa atılın çünkü düşler aleminde her şey mümkündür ve heyecan her an kâbusa dönüşebilir.