The Smurfs - Village Party
I party-game-tilstand skal du samle dine venner og familie for Smølf-tastiske timer med underholding i 50 minispil, der er inspireret af smølfernes muntre humør.
I adventure-tilstand skal du ud på en spændende rejse med missioner, møde over 100 ikoniske smølfer, og udforske 10 forskellige regioner, fra Smølfelandsbyen til Gargamels territorium.