Snake Pass
Snake Pass to zwycięzca inauguracyjnego Game Jam, zorganizowanego przez Sumo Digital. Gra została stworzona przez Seba Liese i jest wspomnieniem dzieciństwa oraz ukochanego zwierzaka – węża. Po zwycięstwie, przygotowano demo i pokazano je na kilku imprezach, gdzie spotkało się ono z entuzjastycznym przyjęciem graczy w każdym wieku. Po tym sukcesie zespół wrócił do siedziby Sumo i produkcja ruszyła pełną parą. Efektem jest pełna wersja Snake Pass, unikatowej gry, której głównym bohaterem jest niespodziewanie wąż Noodle!