Snake Pass
Haven Tor'un sükuneti gizemli bir davetsiz misafir tarafından bozuluyor ve yalnızca hiç akla gelmeyen kahramanlar günü kurtarabilir! Yılan Noodle ve hiperaktif en iyi arkadaşı Sinek Kuşu Doodle ile tanış; birlikte kayıp Kilit Taşlarını Haven Tor'a efsanevi güçler veren sihirli kapılara götürmeleri gerekiyor. Fizik temelli benzersiz bir bulmaca platform oyunu olan Snake Pass oyunculara, sadece bir yılanın yapabileceği şekilde riskli bulmacaların üstesinden gelirken "bir yılan gibi düşünmeleri" için meydan okuyor.
Sumo Digital'in açılış Game Jam etkinliğinin galibi Snake Pass, Seb Liese tarafından, hem gençliğinde en sevdiği oyunlara hem de çocukluğunda baktığı evcil yılana övgü niteliğinde yaratıldı. Etkinlikte galip geldikten sonra, oyunun tam bir demosu üretildi ve çeşitli halka açık gösterilere katıldı; bu gösterilerde her yaştan oyuncu tarafından büyük bir coşkuyla karşılandı. Ekip, Sumo Genel Merkezine döndükten sonra bu başarıdan güç alarak tam üretim sürecine başladı. Sonuç olarak, Yılan Noodle'ın hiç akla gelmeyecek bir kahraman olarak belirdiği gerçekten türünün tek örneği bir oyun olan Snake Pass ortaya çıktı!