Snakebird Complete
120'den fazla bölümde yılankuşların karınlarını doyurmalarına yardımcı ol. Meyveleri topla ve topladıkça büyü, zorlu bölüm tasarımlarında ilerle ve çıkış noktasına ulaşmak için fizik yasalarına meydan oku!
İçinden çıkılamaz bulmacaları çözmek artık çok daha kolay! Hem yeni başlayanların hem de uzman oyuncuların Snakebird'ün en zorlu mücadelelerinden keyif almasını sağlayacak yepyeni ipucu sistemini istediğin zaman etkinleştirerek görsel uyarılar alabilirsin.
Bu sürüm ile modern ve kusursuz bir deneyim için oyuna kalite iyileştirmelerinin yanı sıra yepyeni özellikler ekleniyor. Her iki oyundaki adalar arasında oyundan çıkmadan geçiş yapabilmen için elden geçirilmiş bir harita sistemi de bu yenilikler arasında.
İster deneyimli bir Snakebird oyuncusu ol, ister ilk kez oynayan bir oyuncu ol hiç fark etmez. Snakebird Complete, tüm beceri seviyeleri için büyüleyici içerikler sunuyor. Artık varsayılan olarak oyuna dahil olan Primer bölümleriyle rahat bir başlangıç yapabilir ya da acımasız ama son derece tatmin edici bir meydan okuma için doğrudan klasik Snakebird'e dalabilirsin.