Snakes and Ladders Championship Demo
3D Snakes and Ladders to wizualnie ulepszona cyfrowa wersja klasycznej gry planszowej, osadzona w dynamicznym środowisku 3D. Gracze poruszają się po planszy 3D wypełnionej animowanymi wężami i drabinami. Gra obsługuje tryb dla jednego gracza, w którym gracz rywalizuje z wieloma przeciwnikami AI.