Snap & Grab
Nifty Nevada jest najsłynniejszą fotografką mody na świecie i jest również mózgiem stojącym za najbardziej zuchwałymi napadami na świecie. Na czym polega jej sekret? Jej lojalna ekipa wszystko robi za nią!
Wciel się w Nifty i odwiedzaj egzotyczne miejsca, wykorzystując swoje umiejętności fotograficzne, aby robić zdjęcia wszystkiego, co zechcesz ukraść, a zwłaszcza – wszelkich komplikacji i zagrożeń na twojej drodze.
Rób zdjęcia zagrożeń, okazji i skarbów w najmodniejszych i najbardziej ekskluzywnych miejscach na świecie. Następnie wykorzystaj zgromadzone zdjęcia, aby zorganizować idealny napad dla twojej utalentowanej ekipy.
Ociekający przepychem pociąg w Kioto, luksusowe Artquarium, słynny Znikający Hotel Lodowy w Kairze... Egzotyczne miejsca czekają, aż je odwiedzisz. I okradniesz.
Oto opowieść na miarę wieków! Detektyw Rio Rivers postawiła wszystkie swoje zawodowe ambicje na jedną kartę – musi schwytać osobę stojącą za serią zuchwałych napadów. Czy słynna fotografka zdoła przechytrzyć niezdarną agentkę INTERPOL-u, czy może jej najnowszy skok okaże się jej ostatnią przygodą?