Snap & Grab
Fiyakalı Nevada, dünyanın en meşhur moda fotoğrafçısıdır. Kendisi ayrıca dünyanın çözülmemiş en cesur soygunlarının arkasındaki gizemli dehadır. Onun sırrı ne? Sadık yardımcılarından oluşan ekibi sayesinde tek bir güzel ve önemli parmağını kımıldatması bile gerekmez!
Dünyanın en şık konumlarındaki tehditlerin, fırsatların ve hazinelerin fotoğraflarını çek ve ardından bu fotoğraflarla yetenekli yardımcılarından oluşan ekibinin gerçekleştireceği mükemmel soygunu planla.
Egzotik konumları ziyaret et: Kyoto'nun göz kamaştırıcı moda treni, muazzam lük Artquarium, Kahire'nin meşhur Kaybolan Buz Oteli. Hepsi keşfedilmeyi ve son kuruşuna kadar soyulmayı bekliyor.
Çağlara damgasını vuracak bir aşk hikâyesi deneyimle! Dedektif Rio Rivers, tüm kariyerini bu çılgın soygunlar silsilesinin arkasındaki, bir türlü yakalanmayan dehayı yakalamaya adadı. Meşhur fotoğrafçı bir türlü başarılı olamayan INTERPOL dedektifinin bir adım önünde olabilecek mi yoksa bir sonraki soygununda haddini aşıp yakalanacak mı?