Sniper Elite 5 Season Pass Two
With two new immersive Campaign Missions, six packs of authentic World War 2 weapons and new skins for both characters and weapons, Sniper Elite 5’s Season Pass Two comes packed with new content. Divided into four content drops, your Season Pass content will become available in-game once it is released.