Sniper Elite 5 Season Pass Two
Dzięki dwóm nowym, wciągającym misjom kampanii, sześciu pakietom autentycznych broni z II wojny światowej oraz nowym skórkom zarówno dla postaci, jak i do broni, przepustka Sniper Elite 5 Season Pass Two przyniesie mnóstwo nowej zawartości. Twoja zawartość Season Pass, podzielona na cztery aktualizacje, będzie dostępna w grze po jej premierze.