Sniper Elite 5 Season Pass Two
İki yeni sürükleyici Ana Hikâye Görevi, altı farklı otantik 2. Dünya Savaşı silahları paketi ve hem karakterler hem de silahlar için yeni görünümler ile Sniper Elite 5 Season Pass Two dopdolu bir içerik sunuyor. Dört farklı pakete ayrılan Season Pass içeriğin yayınlandıktan sonra oyun içinde kullanıma sunulacaktır.