Sniper Elite 5: Airborne Elite Weapon and Skin Pack
Rebellion is celebrating it’s 30th birthday and to celebrate we are giving you the Airborne Elite Pack for free.
The Airborne Elite Pack is a celebration of all things British. It gives you access to the stunning Lee No.4 rifle, an iconic Parachute Regiment Character Skin for Karl and a Union Jack Weapon Skin for the Welrod pistol.