Sniper Elite 5: Airborne Elite Weapon and Skin Pack
Rebellion obchodzi 30. urodziny – z tej okazji mamy dla Was darmowy pakiet „Airborne Elite”.
Pakiet „Airborne Elite” to hołd dla wszystkiego, co brytyjskie. Pakiet obejmuje zachwycający karabin Lee No.4, kultową skórkę postaci „Parachute Regiment” dla Karla oraz skórkę broni „Union Jack” do pistoletu Welrod.