Sniper Elite 5: Airborne Elite Silah ve Kaplama Paketi
Bugün Rebellion'ın 30. doğum günü ve bu günün şerefine Airborne Elite Paketi'ni herkese ücretsiz olarak veriyoruz.
Airborne Elite Paketi, İngiliz olmaya dair tüm detaylar için bir kutlama niteliğindedir. Bu paket ile büyüleyici Lee No.4 tüfek, Karl için ikonik Parachute Regiment Karakter Görünümü ve Welrod tabanca için Union Jack Silah Görünümüne sahip olacaksın.