Sniper Elite 5 Complete Edition
Ödüllü serinin en yeni oyunu olan Sniper Elite 5, oyunculara benzersiz bir keskin nişancılık deneyimi, taktiksel üçüncü şahıs savaşları ve geliştirilmiş bir ölüm kamerası sunuyor. Gerçek dünyadan alınmış, çarpıcı detaylara sahip birçok konumda her zamankinden daha fazla alanı keşfetmene olanak sağlayan geliştirilmiş gezinme sistemi ile gelmiş geçmiş en sürükleyici haritalarda savaş.