Sniper Elite 5: Concealed Target Weapon and Skin Pack
Hunt the enemy and strike from the shadows with an expanded cache of camouflage gear and a stealthy pistol at your side.
Equip the HS.22 for a covert sidearm to aid your mission objectives. This .22 calibre pistol features an integral suppressor making it practically silent. With almost no recoil, this pistol can deliver quick fire rounds that make it perfect for keeping close-range combat under the radar.